Bagaimana cara memotong dan menggabungkan babak video?

Pernah satu ketika dulu, saya memuat turun satu episod drama korea dalam bentuk setiap babak dalam jangkamasa 20 minit dipisahkan menjadi 4 babak. Saya berasa kurang selesa untuk menonton drama tersebut dalam keadaan babaknya terpisah. Saya yakin kamu juga mengalami situasi serupa.

Bagaimana saya menyelesaikan masalah tersebut? 

Selama sejam saya melakukan pencarian semata-mata untuk mencari satu software yang sangat mudah digunakan. Pencarian saya berbaloi apabila saya menjumpai Free Video Cutter Joiner. Software ini mempunyai fungsi dan interface yang memudahkan kamu untuk menggunakannya.


Gambar menunjukkan rupa interface software Free Video Cutter Joiner. Ia sangat memudahkan kamu untuk memulakan proses memotong dan menggabungkan babak video. Kemudian saya akan tunjukkan kamu beberapa langkah asas bagaimana menggunakan software ini dengan lebih jelas.

Langkah berikut merupakan langkah bagaimana untuk menggabungkan beberapa babak menjadi satu. 


Itu sahaja langkah-langkah untuk menggabungkan babak video. Ia mudah sahaja. Selamat mencuba.

0 comments:

Post a Comment

Feel free to give any comment or ask any question...